zaterdag 20 februari 2016

Essence sun club all in one bronzing highlighter - 01 sun light



Nieuwe blogpost! Dit keer over de Essence sun club all in one bronzing highlighter.
Deze lag al een paar jaar geleden in het schap van Essence, maar toch heb ik hem nieuw!
Hij lag in een winkeltje voor 1,50 dus ik dacht mee nemen.
Ben je benieuwd wat ik er van vind? Lees dan snel verder.









Het palette vind ik heel erg mooi, simpel maar toch heel erg leuk!
Dat heeft Essence goed gedaan, ook de vorm van de bronzer/highlighter. Zoals je ziet zit er ook nog een klein beetje blush bij!



Dit palette bevat een bronzer, highlighter en een klein beetje blush. Ze hebben/hadden 2 kleuren, 01 sun light en de andere kleur, 02 sun glow. Ik heb de kleur 01 sun light.

Het palette bevat 9 gram en is 24 maanden houdbaar.



De swatches. Je ziet ze bijna niet op de foto maar ze zijn er wel! De bronzer is heel erg mooi, je hebt een lichte en een wat donkere. Ze zijn warm van kleur, maar zijn niet oranje.
Van de highlighter komt niet heel veel pigment maar toch wel een mooie glow! En de blush is heel erg mooi zacht roze.


Sommigen zijn gepigmenteerde dan de anderen, maar over het algemeen zijn ze goed gepigmenteerd.



En hierboven zie je de bronzer en highlighter lichtjes aangebracht. De bronzer zie je duidelijk maar de highlighter wat minder.
Op camera zie je niet dat er in de highlighter, minuscule glitters zitten, maar misschien zijn ze er met flits wel! 
De bronzer is heel erg warm, maar met die regenachtige dagen mag dat van mij wel.



Misschien zie je nu de blush, die ik heel licht heb aangebracht! Het geeft een mooie warme blos op m'n gezicht!
Gelukkig is hij niet te roze, een mooie zacht roze blush is perfect.




Ik ga hem zeker vaker gebruiken! Ze zijn allemaal fijn om aan te brengen en ook nog eens best gepigmenteerd. En zeker voor de prijs kon ik hem niet laten liggen!

het product ligt niet meer in de schappen van Essence jammer genoeg.

Wat vind jij van het product na het lezen van deze review?

Bedankt  voor het lezen en tot de volgende keer!
Liefs, Meike.









2 opmerkingen:

  1. Ben er erg benieuwd naar! x
    www.lifeof2sisters.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helaas is hij niet meer te koop, best wel stom om hem dan nog te reviewen niemand heeft er nog wat aan haha! De highlighter is echt geweldig.

      Verwijderen