zondag 10 januari 2016

Maybelline New York Babylips stash


Vandaag mijn Babylips stash!             
Al mijn Babylips komen uit de normale lijn en de Babylips Balm and Blush.
Dus (waarschijnlijk) zijn ze makkelijk te verkrijgen.

Lees je mee?









                                               In totaal zijn er 6 van de normale lijn.
                                         Zelf heb ik alleen de paarse nog niet, Peach kiss.
                                                      afbeelding:( google )

                   
                        
     Van links naar rechts: Cherry me, Instense care, Hydrate, Pink punch en Mint fresh.                            
                  De 2 die een kleurtje afgeven zijn: Cherry me en Pink punch.


                                                     
                                                      Dit zijn de swatches.
                                            De eerste kleur is Cherry me,       
 deze geeft op je lippen meer een subtiele rode glans wat dus geschikt is voor iedere dag!

                                            De tweede kleur is Pink punch,
die heeft iets meer pigment dan Cherry me, want deze geeft niet een glans af maar een licht gepigmenteerd kleurtje.


                                                                        
            In totaal zijn er 4 soorten Babylips balm and blush verkrijgbaar in Nederland.
                                                      Hoe ver ik het weet.
                                                       afbeelding: ( google )


                                     Dit zijn ze, Babylips balm and blush in 2 soorten.
     Degenen die ik heb zijn, van links naar rechts: 03 "juicy rose" en 05 "booming ruby".
     
                            
                             De rode is: 05 "booming ruby" en de roze: 03 "juicy rose".

  "booming ruby": een hele mooie rode, best wel gepigmenteerde kleur voor op je lippen.                                                             

  "juicy rose":de roze kleur op je lippen is al iets minder dan de andere, maar deze geeft ook nog best veel pigment af!


                            Heb je nog suggesties voor wat je op mijn blog wilt zien?
                                Of vragen voor mij? Stel ze gerust in de comments!

                                                 
                                                            Liefs, Meike.
                                                
            

                                                          


                                                 

5 opmerkingen:

  1. Mooi, Meike! Wat een duidelijk verhaal. Fijne dag vandaag! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Ah dankje! Inmiddels zijn mijn foto's al wel wat beter denk ik hihi.

      Verwijderen
  3. Leuk om te zien! x
    www.lifeof2sisters.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De kwaliteit van de foto's is niet echt goed, maar als je ziet hoe de foto's er nu uitzien, oefening baart kunst!

      Verwijderen