zaterdag 27 februari 2016

Babylips Winter delight - Limited Edition



Toen ik laats in de kruidvat kwam zag ik de limited edition babylips!
Er waren vier soorten en ik nam ze alle vier mee.
Ik was er benieuwd naar de winter delight babylips en daarom heb ik ze voor jullie gereviewd!








Dit zijn de swatches met de namen er bij.
Helaas is Mint candy niet te zien op de camera, maar gelukkig de andere kleuren wel!

De kleuren zijn over het algemeen best wel gepigmenteerd voor babylips.
En de namen zijn ook geweldig :)

                                           Mint candy                                       



De verpakking is echt heel erg schattig met de sneeuwvlokjes en oorwarmers!
Ook de kleuren combinatie vind ik super leuk.
Zoals je misschien al zag is de lipbalm licht roze.
Hij geeft bijna geen kleur af, maar alleen een mooie licht roze glans!
En de geur is zoals de naam al zegt ruikt hij naar mint en snoepjes. Best wel lekker!

                                                 Sugar cookie



Deze babylips is echt mijn ding! Roze en blauw met nog een klein beetje wit.
Hij is erg gepigmenteerd op een swatch, maar op mijn lippen valt dat wel mee!
En zoals de naam al zegt, ruikt hij naar suiker koekjes echt heerlijk.
De geur is niet te sterk maar je ruikt hem wel snel.
Ja dit is sowieso een van mijn favorieten!

                                               Sweet apple



Dan de een na laatste alweer, sweet apple!
De verpakking is niet helemaal mijn ding, maar daar gaat het natuurlijk ook niet helemaal om.
Het is een rode lipbalm en ook best wel gepigmenteerd op de swatch!
Maar op mijn lippen valt dat dan ook wel weer mee qua roodheid.
En de geur is heel erg sterk maar ook wel erg lekker, vind ik dan :)

                                                Hot cocoa



Dit is dan de laatste, hot cocoa.
Paars, roze en wit erg mooie kleuren en daarom sprak deze me ook erg aan!
Op de swatch kon je zien dat deze toch ook wel wat kleur afgeeft.
Een beetje een bruine kleur, maar die zie je niet op mijn lippen.
Hij geeft bij mij alleen een mooie glans met minuscule glitters erin, wat sugar cookie ook heeft.
En dan de geur misschien kon je het al raden dat het een chocolade geur is! Erg lekker en daarom hoort ook deze bij mijn favorieten!



Ja! Ik ben nu al fan haha! Nu maar hopen dat ze in de zomer ook met een zomer lijn komen.
Alle vier vind ik ze heel erg mooi en een lekkere geur hebben maar ik heb toch mijn twee favorieten.
Dat zijn sugar cookie en hot cocoa!
Tja die blijven toch het allerlekkerst hihi.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden en wat jullie vinden van dit artikel!

                                                    Liefs, Meike
















5 opmerkingen:

  1. Ik heb gister ook de hit cacao gekregen...hij is echt super fijn de andere waren helaas uitverkocht

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah leuk! Jammer hopelijk komen ze ook met een zomer lijn😝

      Verwijderen
  2. Jammer dat ik ze helaas niet heb kunnen bemachtigen, want zoals jij ook al zegt, zijn ze volgens mij heel fijn! x
    www.lifeof2sisters.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. je kunt ze ook op ebay of aliexpress vinden ( als je goed zoekt) succes! X

      Verwijderen