maandag 29 februari 2016

Victoria's Secret Body Mist - Strawberries and Champagne



Toen ik laats in het foldertje van de Kruidvat keek zag ik DE Victoria's Secret bodymist!
Ik heb er gelijk een paar dagen erna eentje gekocht en dat was Strawberries and Champagne. Ben je benieuwd wat ik er van vind? 
Lees dan snel verder!



VS noemt het fragrance mist, maar wij noemen het bodymist haha.
De geur is best moeilijk te omschrijven maar ik vind het wel wat hebben van champagne!
Aardbeien kan ik er niet in ruiken want het is een vrij frisse en ook wel sterke geur en juist niet heel zoet.
Het spuit heel erg luchtig en daarom kan je ook wel iets meer gebruiken dan wat je gebruikt met parfum! Daarvan ook de naam: bodymist.


Er zit 250 ml bodymist in en het is 12 maanden houdbaar.
Je gebruikt er al snel wat meer van en daarom gaat het ook iets sneller op de parfum.
Maar het valt nog mee hoe snel het bij mij opgaat!


Ik ben er echt gek op hihi! Hopelijk hebben ze ze binnenkort weer bij de Kruidvat, want dan kan ik er nog eentje bemachtigen.
Heb jij er ook een? En welke raad jij mij aan?
Zet even in de comments, dat lees ik met liefde!

Ik heb hem voor 9,00 euro in de korting gekocht.


Liefs, Meike














5 opmerkingen: