maandag 6 juni 2016

UPDATE - 2016


                       - UPDATE -

Hi! Zoals jullie misschien al gemerkt hadden is er al best wel lang geen artikel meer online gekomen, in dit artikel vertel ik wat mijn nieuwe veranderingen zijn qua mijn blog!



Sorry voor het niet plaatsen op mijn blog! Ik heb er een paar keer aan gedacht om weer een nieuw artikel te schrijven maar dat is er niet van gekomen helaas.
Ik had het best wel druk en daarom geen tijd om mooie foto's te maken en een goede review te maken! Want ik wil natuurlijk wel het beste voor jullie :)

Daarom ga ik het nu even anders doen!
Ik ga vanaf vandaag weer bloggen op dit blog en dan zie ik wel hoeveel mensen mijn artikels lezen.
Als dat goed gaat en ik hou het vol dan ga ik gewoon door met bloggen!
Maar als ik te weinig lezers heb dan zal ik ook minder bloggen en er minder tijd insteken.

Voor nu plaats ik waarschijnlijk 1 keer in de 2 weken of 1 keer in de week!
Vinden jullie dit een goed idee?
Laat het me weten in de comments en dan zijn we het vanzelf wel haha.
Kusjess.

2 opmerkingen:

  1. Ik heb ook niet zoveel lezers en je moet gwn door gaan
    Op een dag komen ze wel💕💕

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent echt super goed💖💖💖💖💖💖

    BeantwoordenVerwijderen