zaterdag 23 april 2016

Essence Lipsticks - 2 in 1 review



Heey girlss! Vandaag weer een nieuwe blogpost, dit keer een lipstick review!
Ik ga het in dit artikel dus even uitgebreid hebben over deze 2 lipsticks.
Ben je nou benieuwd? Lees en kijk dan snel verder voor de review!





Zoals al eerder gezegd ga ik het hebben over deze 2 lipsticks!
Essence lipsticks zijn echt razend populair, want ze zijn budget én ook nog eens best goed voor een low budget merk. En tja, Meike houdt natuurlijk van lage prijsjes haha.
Ik review vandaag de kleuren: Velvet Matt 07 de linkse. En 05 Cool Nude de rechtse.




































De lipsticks zijn allebij 24 maanden houdbaar wat genoeg is, want ze gaan redelijk snel op als je ze iedere dag gebruikt. Ik mag dan ook niet klagen als je naar de prijzen kijkt!



Dan de swatches! Ze zijn voor de Essence lipsticks goed gepigmenteerd en zeker makkelijk om aan te brengen. Ondanks dat de meest linkse matt is vind ik de meest rechtse, cool nude ook wel een klein beetje matt! De meest linkse is dus Velvet Matt 07 :)

Ik vind het goede swatches voor zulke budget lipsticks!



                                                        Velvet Matt 07

Toen ik hem kocht dacht ik: '' Zal vast wel hetzelfde zijn als alle ander lipsticks."
Maar nee, je kan op mijn lippen duidelijk zien dat het een matte lipstick is!
En daar ben ik dan ook best blij mee, want ik hou het meest van matte lipsticks.
De kleur is een beetje oudroze nude met een oranje ondertoon, ik ben niet de beste in kleuren beschrijven, maar in ieder geval een hele draagbare kleur.
Hij is iets gepigmenteerder dan de andere longlasting lipsticks maar even mooi haha!
Toch altijd leuk die gegraveerde E van Essence:)



                                                         05 Cool Nude
Ik heb deze net nieuw maar ben er nu al súper blij mee!
Dit is geen matte lipstick alleen maakt dat qua pigmentatie niets uit.
De kleur is duidelijk nude! Een beetje bruin nude met een paarse ondertoon!
Ik zou anders echt nooit paarse lipsticks kopen, maar ik hoorde over deze enorm veel verhalen dat het duidelijk een dupe was van Mac Faux.
En ja ik ben alvast fan van deze kleur!



                                Wat vinden jullie van Essence lipsticks? 
                                         de lipsticks kosten 2,39 p.s.


Tot de volgende keer,
Meike.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten