zaterdag 9 april 2016

Denim Stripes - OOTD



Hi!! Vandaag eindelijk weer een nieuwe blogpost, het voelt echt als tijden geleden haha.
Dit keer een OOTD { Outfit Of The Day } de eerste sinds ik mijn blog heb!
Ben je benieuwd naar wat ik deze dag draag? Kijk en lees dan snel mee.












                 
                            Wat ik deze dag draag:
Jeans: The sting, klik hier om hem te bekijken.
T- shirt: H&M klik hier om hem te bekijken.
Sneakers: Nike klik hier om ze te bekijken.

Wat vonden jullie van mijn eerste OOTD? 
En moet ik het vaker doen, zoja zet even in de reacties! :)


Tot snel, Meike.











3 opmerkingen:

  1. Leuke outfit! x
    www.lifeof2sisters.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Het is pas mijn eerste outfitpost dus niet helemaal perfect haha!

      Verwijderen
    2. Voor een eerste keer al super! x
      www.lifeof2sisters.com

      Verwijderen