dinsdag 1 maart 2016

MUA Eyeshadow palette - Undress Me To



Ik had er eerst eerlijk gezegd nog nooit over dit make up merk gehoord, maar toen ik dit palette zag liggen in de Kruidvat was ik toch wel erg benieuwd! Ben je benieuwd wat ik er van vind? Lees dan snel verder.






Er waren echt genoeg palettes in het MUA schap maar deze sprak me echt het meeste aan!
Vooral door de kleuren en het palette zelf, want die was wit en ik ben dol op wit haha.
Het viel me vooral ook op dat er heel veel goud tinten bij zaten! Ik ben nu al wel een klein beetje fan hihi.



Tijd voor de swatches! Dit is de eerste rij met de namen erbij.
De kleur Naked en de kleur Shy zijn iets mindere gepigmenteerde kleuren, maar die zijn dan ook meer geschikt als basislaagje. Al de andere kleuren zijn echt super goed gepigmenteerd en ook echt prachtige kleuren!



Dit is de 2de rij met HELE goeie gepigmenteerde kleuren! Tja wat kan ik hier nog over zeggen, want het zijn zulke mooie kleuren en ook nog eens geweldig goed gepigmenteerd!
Toch kan je deze kleuren ook nog wel opbouwen. 



Vanaf nu kan ik wel vaker in het schap van MUA kijken! Nu hopen dat de andere palettes net zo goed gepigmenteerd zijn. Heb jij al een product van MUA?
Laat het even achter in de comments, want dat vind ik altijd leuk om te lezen en te beantwoorden!

Tot de volgende keer!
Liefs, Meike.


























7 opmerkingen: